Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Δημοτικού Συμβούλου Στέλιου Μπαριάμη με την "πόλης ενότητα"

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Δημοτικού Συμβούλου Στέλιου Μπαριάμη.
Εν όψει των δημοτικών εκλογών του Μαΐου και συνεκτιμώντας τα μηνύματα της τοπικής κοινωνίας, συστρατεύομαι με τον συνδυασμό της «ΠΟΛΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ – συνεργασία, σύνθεση, προοπτική» του υποψηφίου Δημάρχου κ. Τάσου Κωνσταντινίδη και δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Νεας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκιδόνας.
Η απόφαση μου αυτή έχει να κάνει με την προσωπική μου εκτίμηση στο πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου κ. Τάσου Κωνσταντινίδη, και την μεγάλη προσπάθεια, που θα καταβάλλει για να πάει ο Δήμος Νεας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκιδόνας μπροστά.
Σ΄αυτόν τον αγώνα θέληση μου είναι, να είμαι δίπλα στο συμπολίτη μου για να προσφέρω τα μέγιστα, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Στέλιος Μπαριάμης.

Στέλιος Μπαριάμης

Γεννήθηκα το 1962 στην Νίκαια του Πειραιά και έχω Μικρασιάτικη καταγωγή. Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά.

Ειμαι πτυχιούχος Μηχανικός αυτοκινήτων και για πολλά χρόνια οι δραστηριότητες μου ήταν σε επιχειρήσεις στο χώρο της εστίασης. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι σε μεγάλη εταιρία εισαγωγής τροφίμων.

Έχω διατελέσει και διατελώ μέλος του Δ.Σ. του Αθλητικού Ομίλου Νέας Φιλαδέλφειας “ΑΤΤΑΛΟΣ”.

Εδώ και 35 χρόνια κατοικώ στην Νέα Φιλαδέλφεια στην περιοχή των Απομάχων και συμμετέχω για πρώτη φορά στα κοινά στον συνδιασμό «ΠΟΛΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ – συνεργασία, σύνθεση, προοπτική» του υποψηφίου Δημάρχου κ. Τάσου Κωνσταντινίδη ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Νεας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκιδόνας.

Βούλησή μου να υπηρετήσω τους συμπολίτες μου για τη λύση των καθημερινών προβλημάτων.

Ένα είναι σίγουρο, θα δώσω το 100% των δυνάμεών μου για να πάμε τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκιδόνας ένα σκαλί πιο πάνω.

Με διάλογο, συνεργασία και όρεξη για σκληρή δουλειά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου