Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Φουντώνει ο ανταγωνισμός για συναγωνιστές που μοιράζουν φίμωτρα στη πόλη μας...

.

Τις τελευταίες μέρες με αφορμή τη παρατεταμένη, λόγω αναποτελεσματικότητας, προσπάθεια αποκλεισμού ενοχλητικών για μερικούς… απόψεων μου στο φέισμπουκ, έκανα μια ανάρτηση. Στη σελίδα ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ που διαχειρίζεται ο Μπάμπης Βαρούτης, κάτω από την ανάρτηση μου, γράφτηκαν διάφορα σχόλια. Σε κάποια από αυτά μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω. Δυο απαντήσεις μου, όμως, ως διά μαγείας εξαφανίστηκαν! Οι απαντήσεις μου ήταν για σχόλια του κ. Χρήστου Τριανταφύλλου και της κ. Σούλας Κάπου.

Επειδή ο ανταγωνισμός μεταξύ συναγωνιστών… για τη προσπάθεια φίμωσης μου δεν έχει όρια από ότι φαίνεται, βρίσκομαι στην ανάγκη να ξαναγράψω, με όση περισσότερη ακρίβεια μπορώ, τις απαντήσεις μου και να τις δημοσιεύσω στον ιστοχώρο μου.


Κοντεύει ένα 24ωρο και δεν υπάρχει καμιά ενόχληση ταχτικών και ευαίσθητων με τη δημοκρατία σχολιαστών, για την εξαφάνιση των σχολίων μου. Προφανώς υπάρχει καλή και κακή φίμωση απόψεων.

Δε θα γράψω πολλά. Θα πω μόνο πως η υποκρισία περισσεύει. Η έκφραση αλληλεγγύης και συμπαράστασης από ορισμένους… αποδεικνύεται πως δεν είναι θέμα αρχών, αλλά αφορά τη χρησιμοποίηση των όσων υπόκειμαι αυτό το διάστημα στο φέισμπουκ, για προσπορισμό πολιτικού οφέλους. Οι επιχειρούντες επερχόμενοι, μόλις καταφέρουν να πετύχουν το στόχο τους, θα είναι μια από τα ίδια, μην είναι και χειρότεροι.

Για μένα ο εχθρός του εχθρού μου, δεν είναι απαραίτητα φίλος μου. Μπορεί να είναι δυο φορές εχθρός μου…



Ακολουθούν τα σχόλια στα οποία απάντησα με τις απαντήσεις μου, που προσπάθησα να θυμηθώ και να ξαναγράψω με όση μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται:




Χρήστος Τριανταφύλλου Αυτό κάνουν χρόνια τώρα, δυστυχώς, όμως όταν αυτά γινόντουσαν σε άλλους και γνωρίζετε πολύ καλά για ποιον εννοώ (σε μένα προσωπικά) κάποιοι, μαζί με εσάς κ. Μάνο το επικροτούσατε. Καταλαβαίνω την πικρία σας, τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν σε μια πολιτισμένη κοινωνία και σε καμιά περίπτωση δεν επικροτώ αυτό που έχει συμβεί σε εσάς.

  • Απάντηση
  • 3 ημέρες


  • Τροποποιήθηκαν





  • Κύριε Τριανταφύλλου, ποτέ και πουθενά δε θα βρείτε να επικρότησα πρακτικές σε βάρος σας, σαν αυτές που μου αποδίδετε! Δεν έχω καμιά πικρία, για πράξεις προσώπων που τρελαίνονται με την εξουσία, και συμπεριφέρονται έτσι γιατί βρίσκονται σε αδυναμία να απαντήσουν. Βεβαίως δηλώνετε αντίθετος με τέτοιες πραχτικές, αλλά δε τα θυμάστε όλα. Για αυτό το λόγο θα σας θυμίσω κάποια πράγματα που έχετε ξεχάσει.

    Έχετε ξεχάσει πως αρχικά αρνιόσασταν να μου στέλνετε τις ενημερώσεις του συλλόγου μικρασιατών, μετά για ένα διάστημα στέλνατε, και μετά διακόψατε πάλι. Όλα αυτά γιατί οι απόψεις μου δε σας άρεσαν. Όταν αποκτήσατε προβλήματα με το νόμο, εσείς κι ο Χ. Τομπούλογλου, όλοι με πρώτους τους πολιτικούς φίλους σας, πέσανε να σας φάνε. Κάποιους… από αυτούς αργότερα τους βραβεύσατε, τους διαφημίζετε και συγχρωτίζεστε μαζί τους. Προφανώς κάθε άλλο παρά ζηλεύω.

    Εκείνη τη περίοδο, παρότι ήμασταν πολιτικοί αντίπαλοι, σε αντίθεση με όλους τους άλλους, δε σας έκανα καμιά επίθεση, δε σας εμφάνισα σε καμιά φωτογραφία με χειροπέδες, δεν ανάφερα το όνομα σας μέχρι τουλάχιστον να το γράψουν οι πάντες. Μερικές μέρες πριν στα πρώτα επεισόδια στο δημοτικό συμβούλιο από τους οπαδούς των επιχειρηματικών συμφερόντων, επί Γαϊτανά, ο Χ. Τομπούλογλου, με απειλούσε με τη φράση «πίσω έχει η αχλάδα την ουρά».

    Αυτά δε με επηρέασαν στο παραμικρό, για να έχω τη πιο διακριτική στάση, απέναντι σε πρόσωπα που βρίσκονταν λιώμα στο πάτωμα. Όταν αργότερα συνήρθατε από το σοκ, κι αποφασίσατε να ξαναβγείτε κι ασχοληθείτε με τα κοινά, σας ενόχλησε ο τρόπος που παρουσίαζα τις απόψεις σας, και θελήσατε να μου επιβάλλετε τι, και πως θα γράφω!!! Κι ήμουν ο μόνος που τοπικά αναδημοσίευε τις απόψεις σας. Επειδή δε συμμορφώθηκα με τις απαιτήσεις σας, ακολούθησαν άθλιες προσωπικές επιθέσεις! Το επιστέγασμα όλων αυτών, ήταν το εξώδικο και το περιεχόμενο του, που μου στείλατε. Αυτό το τελευταίο, είναι κάτι που δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας, κι ελάχιστοι από τη πλευρά μου μπορεί να γνωρίζουν την ύπαρξη του. Η αντίδραση από τη μεριά μου ήταν να διακόψω κάθε προβολή των απόψεων σας, κι όταν αναφέρομαι σε εσάς, να το κάνω με τη καινούρια ιδιότητα που αποκτήσατε μετά τη καταδίκη σας. Κι αυτό για να σας δώσω να καταλάβετε πως δε φοβάμαι και δεν εκβιάζομαι

    Ο Χ. Τομπούλογλου, πριν λίγες μέρες στη πίτα των πελοποννησίων, μου ζήτησε συγνώμη. Προφανώς ενόψει εκλογών κι όχι μόνο.

    Να θυμίσω ακόμη πως εκτός από σας, υπάρχουν κι άλλοι που μου έχουν επιβάλλει αποκλεισμό από την αποστολή ενημερώσεων τους, όπως π.χ. το ΚΚΕ, η Λαϊκή Συσπείρωση και ο ΣΟΝΦ, γιατί η κριτική μου στο ΚΚΕ για τη στάση του στη πόλη μας, τους ενοχλούσε.

    Να σας θυμίσω επίσης πως όταν με έδειραν οι οπαδοί των επιχειρηματικών συμφερόντων, ουδεμία αντίδραση συμπαράστασης ή έκφρασης αλληλεγγύης είχατε. Για τις απόψεις μου με έδειραν κι αυτοί.

    Συναντάμε δηλαδή παρόμοια συμπτώματα αποκλεισμού ενημέρωσης, προσπάθεια φίμωσης, αδιαφορίας κατά περίπτωση απέναντι σε αυτά, ανεξάρτητα από την ιδεολογία και τις πολιτικές απόψεις προσώπων. Η αλήθεια είναι πως καθένας που επιδιώκει την εξουσία, ή θέλει να τη διατηρήσει, χρησιμοποιεί μεθόδους φίμωσης ή συμμόρφωσης, ανάλογα τις δυνατότητες και δεξιότητες του. Άλλος σωματική και λεκτική βία, άλλος αποκλεισμό ενημέρωσης, άλλος εξώδικα κλπ.

    Για μένα αν υπάρχει κάτι που χρειάζεται, είναι να αναρωτηθούμε όλοι, τι είναι αυτό που μας κάνει να προσπαθούμε να φιμώσουμε ή να «συμμορφώσουμε» τον άλλο, όταν βρισκόμαστε σε αδυναμία να απαντήσουμε στη κριτική του;





    Soula Kapou Αναρωτηθήκατε ποτέ κ. Manos Kampouris ΠΡΙΝ μπλοκάρουν και τις δημοσιεύσεις από τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ Blog, γιατί στις άλλες ομάδες υπάρχουν σχόλια κάτω από τις δημοσιεύσεις σας και ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ το μπλοκάρισμά σας, ενώ στις ομάδες και κοινότητες που διαχειρίζεται η κ. Παπαλουκά ΔΕΝ υπήρχαν???
    Να υποθέσω ότι φανταζόσασταν βάσει... λογικής ότι κάποιος που θέλει να σχολιάσει τα δημοσιεύματά σας θα προτιμούσε να το κάνει στις ομάδες με τα 700 μέλη απ' ό,τι στις ομάδες με τα σχεδόν 5.000 άτομα????
    Όπως και να 'χει... διατηρώ τόσο τις αντίθετες απόψεις μου με πολλά απ' όσα γράψατε στο παρελθόν όσο και ως προς το ότι καταδικάζω τις διαγραφές και τα μπλοκαρίσματα που εξαρχής έκαναν και κάνουν τα στελέχη της δημοτικής παράταξης στο βαθμό που ο καθένας τους μπορούσε!!!
    Η διαφορά μας είναι ότι εσείς το "καταλάβατε" ΜΟΝΟ τώρα που σας έθιξε....
    4

  • Soula Kapou Παρόλα αυτά, τώρα που το σκέφτομαι, δε θα ήταν άσχημη μια συγκέντρωση και συναυλία στην Πλατεία Πατριάρχου για τη Δημοκρατία και την ελευθερία λόγου στο Δήμο μας με σύνθημα "SAVE KAMPOURIS". Θα πρότεινα μάλιστα και κάλυψη με drone.....
    Αλλά ποιός να καλύψει τόσα έξοδα???? 😎😎😎
    4


  • Απάντηση
  • 3 ημέρες




  • Κυρία Κάπου καλημέρα, ευτυχώς δε ξημεροβραδιάζομαι στο διαδίκτυο για να παρακολουθώ τι συμβαίνει. Έχω κι άλλα πράγματα να κάνω πιο ενδιαφέροντα. Πιστεύω πως η ζωή είναι εκεί έξω κι όχι εδώ μέσα στη πλαστική πραγματικότητα του φέισμπουκ. Δεν έχω αναρωτηθεί, γιατί δεν έχω αντιληφτεί αυτά που μου αναφέρετε. Αν ρίξετε μια ματιά στη προσωπική μου σελίδα, εύκολα θα καταλάβετε πως δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το διαδίκτυο κι ιδιαίτερα με το φέισμπουκ. Στο διάστημα αυτό που βρίσκομαι αντιμέτωπος με τον αποκλεισμό σελίδων μου από το φέισμπουκ, μαθαίνω διάφορα για τα οποία, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν είχα ιδέα. Όπως για τεχνικές που αυξάνουν τον αριθμό μελών μια σελίδας χωρίς να υφίσταται στη πραγματικότητα αυτός ο αριθμός. Πώς να ανεβάζεις πάνω – πάνω μια ανάρτηση χωρίς να φαίνεται ότι το κάνεις εσύ κλπ. Έμαθα επίσης πως βασικό στέλεχος της δημοτικής αρχής, έχει πάνω από 5 προφίλ στο φατσοβιβλίο και άλλα θαυμαστά…

    Να ξέρετε οι διαφορές απόψεων, δε με εμποδίζουν να εκτιμώ το ευφυές χιούμορ…




    Ακολουθεί η ανάρτηση μου και ο πλήρης διάλογος στο φέισμπουκ. Προς το τέλος της συζήτησης, εκεί που λέει "τροποποιήθηκαν" κάτω από το σχόλιο της κ. Σούλας Κάπου και του κ. Χρήστου Τριανταφύλλου, υπήρχαν τα σχόλια μου που αφαιρέθηκαν



    Οι καταγέλαστοι πλέον πασίγνωστοι άγνωστοι… που έχουν τη δυνατότητα να μπλοκάρουν μέσω του φέισμπουκ, όποιες αναρτήσεις μας έχουν το τίτλο «Κρίσεις», λίγο μετά τη σημερινή μας προσθήκη στην ανάρτηση με την ανάλυση μας για τον Άρη Βασιλόπουλο και τη «Δύναμη Πολιτών», που αφορά την Ευτυχία Παπαλουκά και τη παράταξη, κατέβασαν για 5ο ως τώρα ιστοχώρο μας το διακόπτη της ενημέρωσης! Ότι και να κάνουν οι απόψεις μας θα κυκλοφορήσουν θέλουν δε θέλουν, και μάλλον φροντίζουν για να κυκλοφορήσουν περισσότερο…
    Σχόλια
    • Αδάμ Δράκος όταν οι ίδιοι μπλόκαραν διαφορετικές απόψεις δε σας είδα κύριε Μάνο να αντιδράτε.
      Όταν οι ίδιοι έσβηναν σχόλια που τους έκαναν κριτική δεν είδα την αντίδραση σας κύριε Μάνο.
      Τώρα όμως που φτάσανε και στις δικές σας απόψεις, να τις μπλοκάρουν και να τις σβήνουν, υπάρχει κλάμα, μίρλα και "θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε".
      Δε στεναχωριέμαι καθόλου, να είσαστε δίκαιος προς όλους, ώστε να γυρίσουν όλοι να πάρουν το μέρος σας. Τώρα σε αυτή την "αδικία", είστε μόνος.
      2
    • Manos Kampouris Προσωπικά για να είμαι ειλικρινής, δε σας γνωρίζω και το όνομα σας δε μου λέει κάτι. Αυτό δεν έχει σημασία, απλά το αναφέρω γιατί δε ξέρω αν είστε υπαρκτό πρόσωπο, ή κάποιο ψεύτικο προφίλ.
      Δεν έχω υπόψη μου να μπλόκαραν με τον ίδιο τρόπο κανένα στη γειτονιά μας τουλάχιστον. Ούτε επίσης έπεσε στην αντίληψη μου να σβήνουν σχόλια. Να ξέρετε στο φέισμπουκ μπαίνω κατά βάση μόνο για να κάνω αναρτήσεις και ρίχνω καμιά ματιά αν υπάρχει κάτι.
      Κλάμα δεν υπάρχει, ούτε μίρλα, ούτε μόνος είμαι όπως φαντάζεστε, ούτε ζήτησα τη συμπαράσταση σας. Για την ακρίβεια υπήρξαν αρκετοί που θέλησαν δημόσια να μου συμπαρασταθούν, τους ευχαρίστησα και τους είπα όχι ακόμα. Έχει μεγάλη αξία αυτοί που θέλουν να σε φιμώσουν, γιατί δεν έχουν τίποτα να αντιπαραθέσουν, να φτάσουν στον έσχατο εξευτελισμό! Αν τους σταματήσει ένα κύμα συμπαράστασης, αυτό δε μπορεί να συμβεί. Πέραν αυτών θα υπάρξει και «συμπαράσταση» από πρόσωπα που μπορεί και να μη την επιθυμώ. Συνεπώς κρατήστε τις καλές σας προθέσεις, που σας εμποδίζει η στάση μου σε άλλες περιπτώσεις να τις εκδηλώσετε, κι αφήστε εμένα να πορεύομαι «μόνος» μου…
      4

  • Kostas Kakatsos Manos Kampouris δυνατά Μάνο μη μασάς τίποτα φίλε
    1


  • Thodoris Demeslis ΜΑΝΟ ΜΗΝ ΤΟ ΒΆΖΕΙΣ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΟΛΟΣΕΙΣ ???ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ! !!!


  • Manos Kampouris Thodoris Demeslis Σε ευχαριστώ Θοδωρή, απλά δε γνωρίζουν οι νεότεροι και πρέπει να μάθουν, οπότε κάθε φορά νομίζουν πως είμαι συνηθισμένη περίπτωση κι αν με χτυπήσουν θα μαζευτώ...


  • Thodoris Demeslis Manos Kampouris ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΓΑΝΤΟΝΕΙΣ ΟΣΟ ΣΕ ΚΤΥΠΑΝΕ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΝΟ
    1
  • Απαντήστε...

  • Πέρσα-Χρήστος Βλάχου- Τσιακιρίδης Ο ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΜΕΓΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Φ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΟΣΟ ΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 17 ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ
    3


  • Θανάσης Καλύβης Προσωπικά είμαι ΕΝΑΝΤΊΟΝ στο κλείσιμο του blog σας , όμως είναι οι τακτικές σας (ιδεολογικά) , δεν έχετε μάθει στον αντίλογο ή στον άλλο λόγο , όποιος δε συμφωνεί, είναι φασίστας . Απολαύστε πλέον κ εσείς έναν αριστερό φασισμό σε ήπια μορφή, γτ ο φασισμός δεν έχει χρώμα και γτ πολλοί συμπολίτες μας τον "απολαμβάνουν" σε πιο δύσκολες φάσεις από "εσάς" . Δε συμπάσχω , δε σας συμπονώ , ούτε σας στηρίζω , πράγμα που δεν το θέλετε κ εσείς από εμένα. Οι πρακτικές αυτές σας είναι γνωστές κ απορώ που απορείτε.
    ΥΓ. υπογραφή.....σύμφωνα με τους συναγωνιστές σας μέχρι πρότινος .. "ΑΣΠΟΝΔΥΛΟΙ" πολίτες !!
    4


  • Soula Kapou Αναρωτηθήκατε ποτέ κ. Manos Kampouris ΠΡΙΝ μπλοκάρουν και τις δημοσιεύσεις από τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ Blog, γιατί στις άλλες ομάδες υπάρχουν σχόλια κάτω από τις δημοσιεύσεις σας και ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ το μπλοκάρισμά σας, ενώ στις ομάδες και κοινότητες που διαχειρίζεται η κ. Παπαλουκά ΔΕΝ υπήρχαν???
    Να υποθέσω ότι φανταζόσασταν βάσει... λογικής ότι κάποιος που θέλει να σχολιάσει τα δημοσιεύματά σας θα προτιμούσε να το κάνει στις ομάδες με τα 700 μέλη απ' ό,τι στις ομάδες με τα σχεδόν 5.000 άτομα????
    Όπως και να 'χει... διατηρώ τόσο τις αντίθετες απόψεις μου με πολλά απ' όσα γράψατε στο παρελθόν όσο και ως προς το ότι καταδικάζω τις διαγραφές και τα μπλοκαρίσματα που εξαρχής έκαναν και κάνουν τα στελέχη της δημοτικής παράταξης στο βαθμό που ο καθένας τους μπορούσε!!!
    Η διαφορά μας είναι ότι εσείς το "καταλάβατε" ΜΟΝΟ τώρα που σας έθιξε....
    4


  • Soula Kapou Παρόλα αυτά, τώρα που το σκέφτομαι, δε θα ήταν άσχημη μια συγκέντρωση και συναυλία στην Πλατεία Πατριάρχου για τη Δημοκρατία και την ελευθερία λόγου στο Δήμο μας με σύνθημα "SAVE KAMPOURIS". Θα πρότεινα μάλιστα και κάλυψη με drone.....
    Αλλά ποιός να καλύψει τόσα έξοδα???? 😎😎😎
    4


  • Vasilis Kontogiannis Καλά σου κάνουν. Αυτούς στήριξες, τους φασίστες και έτρεχες μαζί τους στα αστυνομικά τμήματα. Περαστικά σου
    4


  • Χρήστος Τριανταφύλλου Αυτό κάνουν χρόνια τώρα, δυστυχώς, όμως όταν αυτά γινόντουσαν σε άλλους και γνωρίζετε πολύ καλά για ποιον εννοώ (σε μένα προσωπικά) κάποιοι, μαζί με εσάς κ. Μάνο το επικροτούσατε. Καταλαβαίνω την πικρία σας, τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν σε μια πολιτισμένη κοινωνία και σε καμιά περίπτωση δεν επικροτώ αυτό που έχει συμβεί σε εσάς.


  • Κώστας Φιλιουσης Ναι, πες μας ότι δεν έχεις ξανακούσει για μπλοκαρισματα από τουε ΔΠιτες ή για ψεύτικα προφίλ... Άσε μας ρε Καμπούρα! Όταν μπλόκαραν εμάς ήταν όμως καλά, τώρα που τρως μαχαιριές από αυτούς που εγλυφες σε τσούζει. Εκεί, καλά να πάθεις και να μάθεις ότι τον χαφιέ της εξουσίας τον τρώνε πρώτο.
    https://youtu.be/SYfTXCB1VoI
    2


  • Manos Kampouris Απάντησα εκτενώς στο κ. Τριανταφύλλου αλλά και τη κ. Κάπου, ωστόσο άγνωστο αν κάποιοι ζήλεψαν τη δόξα άλλων... ή ανταγωνιζόμενοι σε τεχνικές εξαφάνισης σχολίων, διέγραψαν ότι έγραψα!!! Έμειναν το σχόλιο με το...χαφιέ που αναρτήθηκε σε απάντηση τους.


  • Απάντηση
  • 21 ώρες
  • 1 σχόλιο:

    1. Μαζί σου φίλε Μάνο!
      Μόνο και μόνο γιατί εσύ ήσουν ο από τους μοναδικούς αγωνιστές ενάντια στο έκτρωμα του κάθε λαθρέμπορα και των πρεζονιών οπαδών του!
      Δυστυχώς το κακό ήρθε και ισοπέδωσε τη Φιλαδέλφεια μας. Μόνο αν γίνει θαύμα και καταστραφεί το έκτρωμα από μελλοντικό δυνατό σεισμό..

      ΑπάντησηΔιαγραφή